Geachte patiënten, 

In onze praktijk geven wij u graag alle aandacht en goede zorg. Daarom werken wij vanaf 1 november 2020 samen met Anders Medical Factoring voor het versturen en innen van onze rekeningen. Dit betekent dat u een rekening voor de zorg krijgt via mijnAndersnota.nl.

Vergoeding van uw zorgverzekeraar
Als uw zorgverzekeraar een gedeelte van uw rekening vergoedt, staat dit duidelijk op de rekening. Wat overblijft betaalt u aan mijnAndersnota. Heeft u een vraag over de hoogte van de vergoeding op uw rekening? Neem dan contact op met uw zorgverzekeraar. Staat er geen vergoeding op de rekening? Betaal dan alles aan mijnAndersnota en controleer daarna of u de rekening nog kunt indienen bij uw zorgverzekeraar.


Regel het online!

Op de website van Anders Medical Factoring (www.mijnAndersnota.nl) kunt u veel zaken rondom de betaling van uw rekening snel en eenvoudig regelen, denk bijvoorbeeld aan:

  • Status van uw betaling controleren
  • Betalingsregeling treffen

U logt eenvoudig op www,mijnAndersnota.nl in met uw factuurnummer, postcode en geboortedatum.

Als u een vraag heeft kunt u altijd contact opnemen met de Servicedesk van mijnAndersnota.nl.
Bel daarvoor met de Servicedesk op telefoonnummer +31 (0) 857606262 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur) of stuur een mail naar Service@mijnAndersnota.nl.

 

 

Tot medio november 2020: U ontvangt uw rekening van Infomedics

Vergoeding van uw zorgverzekeraar

Als uw zorgverzekeraar een gedeelte van uw rekening vergoedt, staat dit duidelijk op de rekening. Wat overblijft betaalt u aan Infomedics. Heeft u een vraag over de hoogte van de vergoeding op uw rekening? Neem dan contact op met uw zorgverzekeraar. Staat er geen vergoeding op de rekening? Betaal dan alles aan Infomedics en controleer daarna of u de rekening nog kunt indienen bij uw zorgverzekeraar.

Regel het online!

Op de website van Infomedics (www.infomedics.nl) kunt u veel zaken rondom de betaling van uw rekening snel en eenvoudig regelen, denk bijvoorbeeld aan:

  • Status van uw betaling controleren
    Ga naar infomedics.nl. U treft de rekeningchecker direct bovenaan de webpagina aan. Vul de omschrijving (cijferreeks) in die op rekening staat en controleer of uw rekening is betaald. Als dit niet het geval is kunt u direct betalen via iDEAL.
  • Betalingsregeling treffen

Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, dan kunt u kosteloos uitstel van betaling aanvragen. Ook kunt u tegen kosten een betalingsregeling treffen. Online vindt u ook meer informatie over het Infomedics Betaalplan.

  • Veelgestelde vragen bekijken

Als u een vraag heeft, kunt u het antwoord daarop meestal vinden onder veelgestelde vragen. Anders kunt u altijd contact opnemen met de Servicedesk van Infomedics.
Heeft u toch nog een vraag? Bel dan met de Servicedesk van Infomedics op telefoonnummer 036 – 20 31 900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur).